onsdag 19. januar 2011

Flight Time Limitations - seriøsiteten til AEA settes på prøve

Navnet Schulte-Strathaus nevnt i Air-Berlin innlegget under, får nå en viss klang hos IFALPA og ECA. Han anklager nå disse organisasjonene for å bruke skremsler som argument for noe de mener er uønsket eller ubehagelig. Schulte-Strathaus sier at flygerne plukker kirsebærene blant forskjellige utkast til reguleringsforslag for at flere flygere skal kunne få jobb og derigjennom føre til at  foreningene får flere medlemmer.
Undertegnede har vært med i en såkalt World-wide Task force on Flight and Duty Time Limitations som IFALPA`s helikopter representant. NF`s Gunnar Løwe og undertegnede var sogar i møte med EU`s transportministerium, men aldri har jeg hørt slikt ordbruk som Herr Schulte-Strathaus kommer med nå. Flygerne er seriøse ved å henvise til vitenskapelig fundamenterte data. Dette velger arbeidsgiversiden å møte med floskler! Det er særdeles bekymringsfullt! SAS er med i AEA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.