onsdag 20. mars 2013

Gardermoen - Hold deg unna hvis du kan

 
For oss som bor andre steder enn nær Oslo, så gjør vi hva vi kan for å unngå OSL. Etter en tur fra utlandet nylig med ankomst OSL, så ble inntrykket av mangel på service nok en gang forsterket. Det gjelder naturligvis at en ikke kan sjekke bagasjen helt frem til bestemmelsesstedet, som i dette tilfellet var SVG, altså Sola. Jeg må ta den ut på Gardermoen for så å sjekke inn igjen. Dette har pågått siden flyplassen åpnet.
Når italienerne får det til så må vi få det til også. Jeg kan eksempelvis sjekke inn bagasje på Sola får å fly via Roma med flybytte, for så å sjekke ut bagasjen min på Catania flyplass, Sicilia.

På duty free OSL ved ankomst kjøpte jeg kvoten. Jeg sa jeg skulle videre til Stavanger. Vedkommende ekspeditør sa: "Da må du pakke flaskene godt og legge dem i kofferten din". Det er Avinor det! Falkærn må få fikset dette tullet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.