mandag 22. januar 2018

Sensasjonelt bilde i AW&ST


Foto: Tom A. Kolstad, Aftenposten - Airbus lander på Gardernoen

Den årlige fotokonkurransen i Aviation Week & Space Technology er nettopp avholdt. Bladet er det mest solgte og kanskje det mest seriøse av alle luftfartsrelaterte ukeblader. Jeg abonnerer på det. Stor var overraskelsen da jeg så et norsk navn blant de som hevdet seg mest i konkurransen, nemlig Tom A. Kolstad. Akkurat som meg syklet han til Fornebu for å se på flyene som ung. Jeg bodde på Blommenholm, men holdt godt øye med flyene som kom inn over Nesøya til vår hoveflyplass. Vel, bildet til Tom kom på 2. plass i gruppen Commercial. Jeg syntes det fortjenet førstplassen. Med Toms  velvllighet får jeg vise bildet slik det også femkommer på hans FB side. Der er forøvrig en god historie omkring bildets vei til AW&ST, altså også takket være Tor Skribleand.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.