onsdag 23. mai 2018

Bloggen går vest - Ingen øvelse for "the faint at heart"

Da vi sjekket inn på Sola med billetter fra Ticket, fikk vi beskjed om at billetten ikke var "through" billett slik vi trodde, men det var med connecting flights i Star Alliance. Vi kom oss over til LHR med SAS, men Odin måtte ut med sin koffert og sjekke inn igjen. I mellomtiden var flyet som skulle gå fra LHR kl 1215 til Dulles, en B787 som jeg gledet meg til å fly med,  kansellert og jeg kom med det som gikk til NEW kl 1200 i stedet; en gammel B767 fra United. Det rakk ikke Odin. La meg føye til at Terminal 2, Gate 32 er laaangt fra der SAS parkerer, selv m de brukeker samme terminal. Mitt fly fikk problemer med trykket i kabinen og førevarslandet på Shannon, Dette så Odin på Flightradar24. Han var da booket på et fly som ble kansellert fordi det måtte til Shannon og assistere meg. Det fløy tom til Shannon, men også det crewet måtte hvile ned. Nå ser det ut til at vi kommer til å fly i formasjon over Atlanteren, han til Dulles, jeg til Newark. Så videre til Cincinnati for begge. Det skal sies: Vi har fått veldig god service hos United og deres bakkepersonell,


Shannon i 26 grader. I gamle dager serverte de det som senere ble kalt Irish Coffee til kalde passasjerer som fløy transatlantisk med sjørfly på 30-tallet.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.